lördag 12 mars 2011

Då började det....

Onsdagen den 2 mars 2011 så var det en helt vanlig dag...... Jobb för mig och sambon och skola och dagis för barnen. På kvällen åt vi kvällsmat tillsammans och Joel klagade på att han hade lite ont i magen..... Han och pappa gick in och myste i soffan och jag hjälpte storebror med läsläxan. Joel somnade i soffan och vaknade med 38 graders feber dagen därpå.....sedan blev allt värre....

Detta är hur JAG som orolig mamma upplever det vi går igenom nu och ett sätt för mig att bearbeta det som händer. Förlorade min egen mamma den 28 juli 2010 och har mått väldigt dåligt pga hennes plötsliga bortgång då ett telefonsamtal från sjukhuset vände upp och ner på hela tillvaron. Att förlora ngn nära är hårt och att sedan stå "själv" i allt som ska ordnas är grymt jobbigt.

/ Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar